donderdag 14 juli 2011

Hoe Kunt U Geld Verdienen Met Skinny Body Care?


Ontelbaar veel mensen zitten tegenwoordig in de thuiswerk-industrie en 95% van hen verdient zo goed als niets aan hun inspanningen. Het niet slagen in deze vorm van ondernemen leidt dan ook vaak tot grote ontgoochelingen. Wanneer ze instappen worden velen van hen met allerlei grote woorden uitgelegd hoe ze veel geld zullen verdienen. Als u zelf al eens in netwerk marketing actief bent geweest, dan leest u nu best verder.

Homeparties, business presentaties, webinars… Ook ik heb ze het afgelopen anderhalf jaar wekelijks gegeven. Het kost handenvol tijd en levert financieel meestal vrij weinig op. Ik weet waarover ik praat en kan mij dan ook inbeelden dat velen na enkele maanden opgeven. Is er hier een oplossing voor? Ja, die is er nu wel.

De oplossing is een systeem waarbij elke distributeur winst maakt zonder hier iets voor te moeten doen. Jammer genoeg voor hen beseft bijna geen enkele ervaren netwerk marketeer dat dit mogelijk is. Waarom geloven ze dit niet? Omdat ze weten dat een netwerk marketing business bouwen hard werk is. En dit klopt, maar wat velen niet begrijpen is dat compensatieplannen altijd hun beloftes waarmaken. Het is een kwestie van wiskunde. Indien u nu denkt dat mijn beloftes vals zijn, dan vraag ik u vriendelijk om deze pagina te verlaten. Als u de boot niet wilt missen of tenminste eerst uw eigen onderzoek wilt voeren, lees dan gerust verder. Want…



Skinny Body Care biedt een oplossing op alle problemen die netwerk marketing met zich meebrengt. Dankzij een 3 x 8 matrix, inclusief krachtige Powerline, verdient elke distributeur geld, ook al brengt deze persoon zelf geen nieuwe distributeurs aan. Op lange termijn kunt u maar liefst €1 120 per maand verdienen zonder dat u zelf iets hoeft te doen. De enige voorwaarde is maandelijks het product (een vermageringsproduct Skinny Fiber, prijs €40, bestellen). Sta mij toe om deze matrix verder uit te leggen.

Netwerk marketing werkt altijd via levels. Iemands eerste level is altijd iemand anders zijn of haar tweede level, dit tweede level is dus altijd het eerste level van een nieuwe distributeur enzoverder. Als gevolg plaatst ons team via de Powerline elke week automatisch mensen onder u in uw matrix. Een voorbeeld ter illustratie: wanneer mijn eerste level gevuld is (3 distributeurs), dan start mijn 2de level (3 distributeurs met elk nog 3 mensen onder hen = 9 in totaal) automatisch op te vullen. Wanneer level 1 vol is, bouw ik dus sowieso verder op mijn tweede level. Het gevolg is een oneindige spillover van bovenaf waarbij mijn levels automatisch worden opgevuld. Eigenlijk werkt Skinny Body Care niet eens met levels. Het is generationeel, wat betekent dat u ook matching checks van 50% tot 100% verdient. Als u bijvoorbeeld iemand in uw organisatie heeft die €500 per maand verdient in de matrix, dan ontvangt u 50% van dat bedrag als extra bonus.

Als u begrijpt hoe de matrix in elkaar zit, dan zult u ook inzien dat u via Skinny Body Care gemakkelijk en ook behoorlijk snel geld verdient. Meer nog, ik beloof u sowieso zelfs een check binnen uw eerste 30 dagen. Vooraleer u met Skinny Body Care start zijn er echter een aantal dingen waar u rekening mee moet houden. KLIK HIER om te weten te komen hoe u het best met Skinny Body Care start.

KLIK HIER voor een gedetailleerd overzicht omtrent het bedrijf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten